lördag 6 november 2010

Underbara helg!

Lördag idag....Körde min mamma (som oväntat kom i Onsdags kväll) till tåget, då hon skulle tuffa vidare till min bror å hans fam. Sedan bar det iväg in till stan för å fixa naglarna å bara ha lite egen tid =) Väl hemma så hade Lucas somnat såå gott på soffan, så det blev en kaffe med min sambo å lite tjöt innan han begav sig ut för å fortsätta på plattan till utbygget. Lillprinsen visade tecken på å vakna så jag la mig bredvid honom å lyckades somna. Så underbart å somna med prinsens hand i mot min kind <3. Hungriga var vi när vi vaknade så vi åkte upp till Nordby köpcentrum å åt på thai, mums....
Å vipps så var det kväll å är nu bänkad framför dansbandskampen (vilket faktiskt inte är någon hit i år) . Danel kom nu ner efter å ha nattat Lillprinsen som hade fina syre värden och pulsen var jämn å fin! Kan det bli bättre???

2 kommentarer:

  1. Välkommen i bloggvärlden hjärtat :-)
    Blir kul att följa er här också.
    Har du haft mor här igen. Vad mysigt. Är hon kvar ? Har inte sett till henne men vi har ju varit borta torsdag å fredag förstås.
    Gott att höra att lillprinsen mår bra. Ha nu en fortsatt go kväll. Kramar OM gör VI här

    SvaraRadera
  2. kul att du har börjat blogga!

    snart dax att ses?

    kram Linda

    SvaraRadera