söndag 7 november 2010

Är det inte Fars dag idag??

Nä det var tydligen inte det....typiskt det trodde jag. Lucas fick så fint ge Daniel sin paket å det egen målade kortet, så vi får väl fira nästa vecka med =) Till Dannes stora glädje!!
Har inte mått eller mår inte bra idag, jag är så trött på mig själv att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vill ju inget hellre än å vara en glad mamma till lillprinsen, men vad ska jag göra?? Försöker å göra allt i min makt men batterierna i min kropp börjar smått ta slut och tyvärr är dom inte uppladningsbara längre. Som många sagt och jag förstår själv att det är först nu, efter allt som hänt under de senaste 2½ åren som kommer i kapp mig.
All min energi har bara sinat. Lucas ÄR absolut det bästa som hänt mig, därför vill jag inte må så här. Jag hopps det ska underlätta att Danne snart ska vara hemma på Torsdagar å Fredagar med Tfp. Pratade med F-kassan förra veckan å fick då reda på att bägge föräldrarna har rätt till Tfp när man har ett barn som är allvarligt sjuk. Å det säger dom nu??!!! Men, men imorgon ta vi nya tag =) Vet ej om jag ska åka å hämta mamma imorgon som varit hos min bror lr om hon ska få ta tåget? Det beror helt på väglaget, då vi ej fått på våra vinterdäck än. Måste köpa nya å det var väntetid. Hoppas innerligt att vi får på dom snart. Ikväll blir det mys framför tv:n å kolla in Ensam Mamma Söker.
Ha en fin kväll alla!!

1 kommentar:

  1. Ja du vännen livet har gett dej många prövningar men jag tycker du har klarat dom bra. Du klarar detta i fortsättningen också. Men det är bra att du inte bara går och har allt inom dej utan ut med det. Visst går dina batterier att ladda. Det är bara så ibland du att man kan bara ladda dom väldigt lite i taget. Visst önskar man att det gick att ladda fullt.
    Men du tänker så rätt. Lukas behöver en glad mamma för att orka gå igenom allt han ska igenom. Ni har en helt underbar liten son Malla. En sån styrka och vilja han har.
    Du fixar detta med god hjälp.

    Jaså ni ta å firar fars dag i två helger ni :-)) Härlig du är Malla :-) Ta hand om dej nu. Å du pussa på den lille prinsen från mej också.
    Kramar OM dej gör Tina

    SvaraRadera