onsdag 10 november 2010

1:a pulkåkningen....

Ja idag åkte mamma å hennes man hem till Norge igen. Har varit gott å haft  lite sällskap hemma, dagarna gick iallafall fortare. När dom hade åkt gick vi ut för å leka lite i snön, man får ju passa på när det inte är så kallt för Lucas att vara ute. 1:a pulkåkningen, en succe (även om det var på vägen vi gick). Men insåg nog att lilleman bör få en ny pulka, har lixom växt ur sin baby pulka =) Kanske tomten kan komma med en snowracer?? Gick in efter ca 1 timme, men ändå väldigt gott å få lite luft. Har haft en jäklig huvudvärk så det var gott när Lucas somnade på soffan efter en flaska välling å jag la mig bredvid å vilade en stund. Har haft en riktig mys dag idag med kos i soffan å fruktstund med en skvallertidning (Lucas letade dock efter tomtar ) Bakade lite med lera å lagade sedan en väldans enkel middag...köttbullar å makaroner. Hade inte ork till något annat. Sedan åkte Danne å lilleman iväg för å hämta våra nya vinterdäck, tror det är dax att få på dom nu ;-)
Sammanfattat har vi haft en fin dag trots min huvudvärk <3

1 kommentar:

  1. Ja du alltid gott med sällskap. Mysig för er att dom kommer så ofta nu.
    Kan tro att den lille prinsen tyckte det var kul i snön i dag. Klart han ska ha Snowracer den lille goingen :-) Tycker ni ser ut att ha haft en mysig dag i dag. Nu hoppas jag att huvudvärken släpper för dej.
    Kramar OM er gör jag

    SvaraRadera