fredag 12 november 2010

Nordby tur!!

Ja idag har jag å lilleman varit en tur på Nordby köpcentrum. Var dax att beställa de nya kyl/ frys som vi så länge pratat på, men när vi väl kom dit hittade jag ett annat kyl/frys paket å faktiskt billigare än det vi tittat på, (brukar alltid annars vara tvärtom för oss). Ett helt annat märke men lika bra, så ja, det blev det=) Lyckades till o med få prutat lite på priset. Så när jag ändå var i farten blev det en ny mobil till mig. Köpte en i våras men den har jag begärt återköp på. En riktig skit telefon, köp aldrig sony eriksson xperia x10!!!!! Så nu blev det en hederlig knapptelefon. Nokia 6700slide, vilket jag än så länge är väldigt nöjd med! Lyckades pruta på den med =) Jösses vad jag är nöjd!!
Träffade sedan goa Eva som det blev en snabb fika med, tur jag kom när hon skulle ha lunch =) Alltid trevligt med fika sällskap.

Ja dagen gick å lite mer små saker fick vi inhandlat. Lucas har varit så snäll hela dagen. Brukar inte alltid vara så populärt att gå i affärer, men idag gick det riktigt bra. Som belöning fick han en bil å en sån där grej man skakar så snöar det på tomten. Bra förklaring va???

Nu sover lilleman å här blir det inte många mer knop idag.
Känner att min kropp är sliten, så det är bäst att lyda den å slappa!!!

1 kommentar:

  1. Du jag får nog ta med dej nästa gång jag ska handla ser jag. Attans vad du är bra på att pruta då :-)
    Ni har haft en bra dag då ser jag. Gott det. Nu hoppas jag du har en go kväll också.
    Ha en go helg nu.
    Kramar OM er gör VI

    SvaraRadera