lördag 2 april 2011

Äntligen....

Idag började det vi så länge väntat på....ny/tillbygget :)
Skulle nog kunna stå och titta på hur dom jobbar hela dagen, så härligt att det äntligen händer.
Kommer tillbax och snickrar upp resterande väggar imorgon. Sedan blir det tyvärr stopp tills nästa helg. Trodde han skulle fortsätta, men hade missuppfattat att han skulle jobba 1 vecka till på sitt "gamla" jobb.
Men, men det har startat :))

När vi pratar om jobb...så började Daniel sitt nya jobb i Norge i Fredags. När han kom hem var han så glad och nöjd :) Tror det kommer bli kanon med det nya jobbet!

Nu har det snart gått 2 veckor sedan Lucas slutade med Cordaronet. Och vi märker en liten skillnad på pulsen när vi poxar han på kvällarna. Att den ökat, men inget anmärkningsbart. Det slår jämnt och fint så än så länge är jag lugn. Han har ju fortfarande en del av Cordaronet kvar i kroppen.
Och allmäntillståndet är precis som vanligt, han är helt på topp och mår bra :)
Det är ju det som betyder nått, att han mår bra!!!!
Lucas har kommit in i en underbar period där han går och säger att han älskar mamma, pappa och willy (katten) många ggr på dagarna.
I 4 dagar isträck när han vaknat har han vänds sig mot mig och gett mig en kram och säger - Jag älskar min mamma <3
Hur underbart som helst att vakna till!!!
Våran älskade lille Prins <3

1 kommentar:

  1. Ska bli så spännande att se när detta bygge är klart. Kommer att bli supersnyggt.
    Nu hoppas vi att Lukas ska få fortsätta må så här bra.Du han är ett klokt litet barn och ger er lika mycket kärlek som ni ger honom. Fortsätt så så ger ni han ett gott liv. ALLA behöver kärlek :-)
    Ni är en sån go liten familj. Hoppas nu att Danne ska trivas riktigt bra på sitt nya jobb.
    Ha en go vecka nu. Krama OM varandra. Jag kramar OM er

    SvaraRadera