onsdag 9 mars 2011

Öronkoll....

Dagens utflyckt var till VC för efterkoll av Lucas öroninflamation han hade i Nov. Ska ju tydligen efterkollas minst 2 månader efter inflamationen, allt såg fint ut ;)
Dom blev så glada av att se Lucas, var ett tag sedan vi var där. Så han hade en trevlig stund på VC med all personal som bara la fokus på honom :) Själv fick jag lite nya plåster med mig hem till mitt op sår. Men nu läker det fint!

När vi kom hem låg det en kallelse till ögonläkaren för Lilleman, ÄNTLIGEN!!
Har väntat i 3 mån på det. Hans ögon måste nämligen kollas pga medicinen han äter. Skulle ha kollats för LÄNGE sedan, men eftersom läkarna i gbg inte trodde han skulle behöva den så länge som han har, är det verkligen på tiden.
Hoppas nu även allt ser bra ut där med.
Den 25:e ska vi dit, och den 21:e är det dax för kontroll i Gbg.

Imorgon ska tydligen bli en riktig busväder dag, så då blir det att fortsätta fixa färdigt i skrubben, dock bara bänkskiva som ska på plats!
Kanske får upp garderoben med ;)

1 kommentar:

  1. Bra att dom har koll på honom med allt. Han är en riktig going :-))
    För övrigt är det full fart hos er med renovering och allt ser jag. Blir jättebra när allt är klart du. Ja busväder i morgon precis som i dag ska det tydligen bli. Jag ska hålla mej hemma jag också. Ska bara bort och klippa mej klockan nio.
    Ha det nu gott hos er.
    Kramar OM

    SvaraRadera