lördag 19 mars 2011

Luftrörskatarr.....

Japp det är den åkomman jag lyckats dra på mig, det possitiva är att Lucas än så länge verkar ha klarat sig. Dock har han blivit lite förkyld, men är annars på topp :) Så läkarens dom för mig var ätt ha en tyst helg, bära munskydd hemma för Lucas skull och äta Panodil. För det finns inge botemedel mot luftrörskatarr, det får läka ut av sig självt.

Men min älskade lillprins är nu så rädd för mig at jag inte får vara i samma rum som han, å det gör såååå ont i mammahjärtat. Vill nästan gråta :(
Hur många ggr man än försöker förklara så nä, mamma gå här ifrån säger han....:( Hoppas att detta ger med sig väldigt snart.

På Måndag är det dax för kontroll i Gbg, efter sjukhuset hade vi tänkt gå på Universeum, tror Lucas tycker det är spännande. Mycket och titta på!
Gott å få göra nått kul efter man varit plågad en stund.

Ikväll eller rättare sagt hela helgen blir lugn, har städat sovrummet och hängt ut täckena på vädring, Underbart!!!
Nu blir det en stunds vila på soffan.

Ha en bra helg mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Stackars lille Lukas blev han så rädd. är det inte bättre du tar av det och håller dej på behörigt avstånd. Tror han förstår om du förklarar. Han är en klok liten kille.
    Lycka till på måndag nu. Hoppas ni kan hitta på nått kul efteråt.
    Här har vi en riktig slapparhelg :-)
    Kramar OM er gör VI här

    SvaraRadera