torsdag 3 mars 2011

Ny inredning......

Nu har det äntligen kommit....Den nya inredningen och garderoben :)
Lucas har hjälpt mig skruva ihop skåp, så duktig. Roligast var nog hammaren.
Alla skåp och högskåpet är nu monterat och klart, bara lite små fix innan vi kan sätta det på plats och göra färdigt. Dörrarna är inte monterade men det tar vi sist. Får se hur länge vi orkar greja ikväll, kommer ju en dag imorgon med.

Daniel var ju ledig Måndag och Tisdag så nu jobbar han Torsdag och Fredag istället. Vanligtvis brukar han vara hemma då för och avlasta lite för mig.
Igår var vi hos Pappa/Morfar, Lucas var där medans jag uträttade ärende på Torp. Han och Anita hade bakat muffins medans jag varit borta :)

Är så otroligt glad över att Lucas har ätit så bra dom senaste dagarna, idag till frukost åt han bara en halv smörgås. Men när kl var 10.00 ville han ha Lunch :) Han skulle ha stek och ris, visst han fick det, och åt en jätte portion. 2 timmar senare ville han ha välling och kosa soffan, drack då ca 130 ml. Sedan ätit frukt.
När Daniel kom hem hade jag gjort varma mackor med champinjonstuvning, 1 stor smörgås åt han upp och en del Mjölk. (Han tycker jätte mycket om svamp).
Nu sover lillfisen och han drack ca 160 ml välling.
Underbart!!!!!

Har även pratat med Gbg idag och har nu en tid där 21 Mars.
Dax för blodprov, Ekg och Ultraljud.
Hoppas vi kan börja minska på medicinen nu (Cordarone).
Får se vad Dr Ulla har att säga.

Nu är det dax att fortsätta greja :)
Ha en bra kväll alla.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar