lördag 9 juli 2011

Sova?!

Ja nu sitter jag här uppe för F-n själv... Dom senaste 2 veckorna vaknar jag på natten och är totalt klarvaken och inte kan sova. Fruktansvärt jobbigt!! Speciellt idag när det är dax för roadtrip med bästa Maria, snart bär det iväg till Ullared :). Men hur trött kommer inte jag att vara när jag har varit vaken sedan 03.30??!!

Vi har sedan i Fredags kväll underbara vänner på besök, som vi träffade på Sjukhuset i Göteborg för 2 år sedan. Tänk vilka underbara vänner man kan finna under jobbiga stunder. Dom har en son (Emil) som oxå är född med hjärtfel, så underbar unge har jag aldrig skådat. Man kan bara inte göra annat än och älska han! Sedan har han en go storasyster (lillmamma) Emma! <3 Tyvärr bor dom alldeles för långt borta (Surahammar) skulle önska dom bodde mycket närmare, så man kunde träffats oftare. Goda nära vänner ger en så mycket styrka.

Nä nu är det dax att hinka i sig resten av kaffet och hoppas på att få komma iväg inom snarast!

Ha en bra dag ALLA....det skall iaf jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar