söndag 5 juni 2011

Sammanfattning!

Vad har hänt den senaste veckan??
Egentligen inte så mycket, men har faktiskt lyckats få upp Lucas de 500 g han gick ner. Så nu hoppas vi det fortsätter uppåt.
Stor i maten är han verkligen inte, men han gillar verkligen restaurang mat. Hmm och jag som varken kan eller gillar att stå vid spisen. Får väl ta mig i kragen och testa på lite nytt.
Även om han inte är stor i maten så verkar det inte gå någon nöd på han, pigg och glad. Sedan har vi ju den här underbara 3 års trotsen :/
När går den över??

Att driva sin mamma till hmm ja gud vet vad, men tunnhårig kommer jag inom snar framtid att vara.
Ivecka när vi hade en riktig mys stund i soffan,
säger jag till han - Jag älskar dig hjärtat!
Lucas - Tur du träffade mig då mamma :)  <3
Gullunge!!!

Igår kom han underfull med att han har fobi för helt vanliga flugor, stackarn han kommer få problem i sommar :) Helt livrädd!! Men lite skoj var det och se han försöka springa ifrån dom!
Tragiskt att vi bor på landet.....

I helgen har jag fått måla runt fönster och ytterdörr, så fint när det kommer upp lite färg! Vi köpte oxå en provfärg på vad vi trodde kunde bli fint som husfärg, men ack den blev ju för tusan grisrosa...Nej tack!! Men efter ha varit hos goda vänner idag så hittade vi den rätta färgen :) Så nu i veckan blir det att inhandla färg så jag kan måla fasaden på nybyggnaden. Resten av huset tar vi nästa år. Har absolut inte tid för mer projekt i år, inte ork heller för den delen. Lite villavillerkulla ska vi ha i 1 år :)

För övrigt i veckan händer det inte så mycket. För min del blir det begravning på Onsdag. Då ska Prinsen vara och leka hos mina faddrar. Där älskar han att vara, så det kommer med all säkerhet att gå supert!!
Lite "små" fix i nybygget kommer vi med all säkerhet att greja med på eftermiddagarna.

Ska oxå på Tisdag ringa Gbg för och höra resultatet av hans 24-h Ekg. Har inte hört något, men dom borde ha lyssnat av det nu. Och jag vill veta!!!

För övrigt mår Lucas fint, och hittar på nya hyss varje dag! <3
Våran älskade lille Prins!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar