lördag 1 januari 2011

Gott Nytt 2011!!

Ja nu har det blivit år 2011, hoppas på ett mycket gott å bra år.
Julen har varit lugn å helt underbar. Tillbringade den i Filipstad hos Daniels bror m fam. Härligt att bara få vara utan en massa ståj å stök. Lucas har lekt å haft skoj med 4 av sina kusiner, ialla fall 3, då den 4:e bara är 2 månader :-) Men blev istället klappar å pussar på lillan <3. Inte konstigt man blir bebis sjuk, så liten å underbar. Lucas är nu stor å underbar ;)

Några dagar innan jul började Lucas å bli förkyld å tyvärr sitter det i ännu. Men ingen feber å inte heller energin har dalat. Full fart från morgon till kväll.
Nyårsafton vart vi bjudna till min bror, men tackade nej då dom skulle ha många fler personer där å det är ju inte så bra när Lucas är förkyld. Så vi firade den med min Pappa å hans sambo, även där en lugn å trevlig kväll. Själv slet jag med en hemsk huvudvärk hela dagen så gick faktiskt å lade mig redan kl 23.20. Då orkade jag inte mer!

Satt på vägen hem idag å funderade på om man skulle ta å sälja möblerna i matsalsrummet?? Som aldrig använts till något annat än å gå igenom när man ska på toa, lägga stryktvätt å stryka i...
Funderar då istället på köpa en ny skänk (måste ha för matservis m,m) å bara ha det som ett ljust öppet  rum som kommer leda in i nybygget med en glasskjutdörr. Tror i mina tankar det kan bli fint!! Får spinna vidare på mina idéer.

Önskar nu Ett Gott Nytt år till ALLA mina vänner!!

1 kommentar:

  1. God fortsättning på det nya året önskar vi er alla tre.
    Här är vi slappa i dag. Dagen efter :-)) Blev lite mycket av mat å dryck i går :-)
    Ser att ni firade in det nya året hos K o A. Kan tro ni hade det gott. Inget bra med huvudvärk förstås. Synd du inte klarade att hålla dej vaken till tolvslaget.
    Nu går vi vidare du in i 2011 med förhoppning att det ska bli väldigt bra.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera