söndag 4 september 2011

Marknad, karuseller och ett brev....

Helgen har vi spenderat i Värmland (Filipstad) hos Daniels bror m fam.
Där var ju en av sveriges största marknader och där har vi varit heeela helgen, massa karusell åkning för barnen :) Lucas har haft så roligt med sina kusiner att han nu säkert komma sova jätte gott i natt! Ätit massa popcorn och andra godsaker. Även jag fick mig en åktur i virvelvinden, ALDRIG mer! Har insett att jag faktiskt inte är under 20 längre.....

En mycket lyckad och mysig helg!!

Väl hemma och uppackade, duschade och badade, blev det lite postöppning.
Fick dock en stor klump i magen där det låg ett stort kuvärt till målsman för Lucas och ifrån Gbg......
Mycket riktigt mina aningar var befogade, dax för hjärt katetriseringen.
Inskrivning den 21:e (September) "katen" den 22:e och hemgång 23:e om Lucas mår bra.
Vilket betyder att TCPC operationen är inom snar framtid, vet ju om det men det gör mig OTROLIGT rädd och orolig.
Att bara tanken att behöva lämna ifrån mig han igen får mig att må illa.
Finner inga ord, men ni som varit där vet vad jag pratar om.

Så han får gå till dagis denna vecka, men sen får jag hålla han hemma så han inte drar på sig massa baciller.
blä blä blä!!!!!

/Marielle

1 kommentar:

  1. Kul att ni haft en så mysig helg :-) Man behöver komma bort ibland och ha kul och ladda batterierna.
    Ja du jag kan känna den vånda du känner när man står där med narkosen och dom ska sövas och sedan rullas iväg. Men Malla det kommer att gå så bra. Du vet man har en tendens att oroa sej i onödan. Dom är så duktiga läkarna. Lucas föddes som en kämpe och det visar han verkligen hela tiden. Det underlättar ju att han är såpas orädd när han är på sjukhuset. Allt går ju så mycket lugnare då.Försök nu om du kan att inte överföra din oro på Lucas. Barn känner fort av om man inte mår bra.Kan vi göra nått så vet du var vi finns och vi bryr oss det vet du. Skickar all kraft jag kan avvara till ER. Kramar OM gör VI

    SvaraRadera